top of page

2 Out Rally Group

Public·2 members

[Streaming!] Bayer 04 Leverkusen mot Molde FK på tv 14/12/2023

8. okt. 2023 — 15.30: Fotball, tysk Bundesliga, Bayer Leverkusen - Köln fra BayArena. Hjemmelaget kommer fra 2-1 seier over Molde i Europaligaen, (Viasport 1).

Kamptråd Bayer Leverkusen vs Molde MATCHDAY 6 EL 2023/24 Kamptråd Bayer Leverkusen vs Molde MATCHDAY 6 EL 2023/24 | Diskutopia Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte. Du bør oppgradere eller bruke en alternativ nettleser. #1 NÅR: Torsdag 14. desember kl. 1845 HVOR: Bay Arena Leverkusen TV: TV3+ og Viaplay DOMMER: Robert Jones ENG VAR: David Coote ENG Så er vi kommet til siste kampdag i gruppespillet til Europa League og Molde tar seg en tur til Tyskland og motstanderen Bayer Leverkusen for å finne ut hvilken turnering de havner i februar måned. Forutsetningen er enkle. Skal Molde kapre 2. plassen bak tyskerne så må Molde ta flere poeng i denne kampen enn det Qarabag gjør hjemme mot svenske BK Häcken. Alt annet av resultater medfører spill i utslagsrundene til Conference League. TicketCo - Arrangementer Molde FK Event image for UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen - Molde FK · UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen - Molde FK. 14.12.2023 18:45 ... 0-0. #4 Bayer Leverkusen i den nåværende utgaven er pur verdensklasse. Så vi har nok aldri møtt et bedre lag enn dette. Så disse nøttene er uknekte ja Så kan det jo hende Leverkusen ikke stiller med det beste laget i denne kampen. Men da har du jo reserver som vil vise seg frem istedenfor. Det trenger ikke være noe dårligere. Blir en opplevelse å møte et virkelig topplag I Tyskland. Molde må nyte kampen og prøve å få med seg noe hjem. Dette er Champions League i Europa League. #5 Jeg tipper at Bayer Leverkusen stiller med bare 2-3 mann fra førsteelleveren. Men de hater jo å tape, så hvis de ligger under kommer de til å hive innpå spillere som Wirtz, Hofmann, Xhaka og Grimaldo. Leverkusen Molde på tv 14 desember 2023 Se på nettet for 2 timer siden — Bayer Leverkusen gegen den Molde FK LIVE for 2 døgn siden — Am Donnerstag spielt Bayer 04 Leverkusen gegen den Molde FK aus Norwegen. Alle ... ((se på nettet=)) Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 for 2 timer siden — Bayer 04 Leverkusen - Molde sammendrag Fotball resultat Få siste nytt om Bayer 04 Leverkusen og Molde, og finn UEFA Europa League standings ... Keeper fra TV-serie klar for Molde Fotball ; Kane matchvinner for Bayern · Harry Kane jubler for scoring mot Köln. Foto: THILO SCHMUELGEN / Reuters ; Spanske medier: Aktor ber om ni års fengsel for ... Fotball på TV i dag - TV-Guiden Fotballkveld Live. Fotball · TV 2 Sport 1. TV 2s fotballeksperter oppsummerer kveldens kamper i fra den siste runden av gruppespillet i UEFA Champions ... Bayer 04 Leverkusen - Molde sammendrag Fotball resultat Få siste nytt om Bayer 04 Leverkusen og Molde, og finn UEFA Europa League standings, results, top scorers og previous winners. Fans av Fotball kan lese de ... Inspirerte medspillere og publikum. Jeg er evig takknemlig. #9 Pisket fansen til å gi enda litt mer Veton. Jeg er glad han er vår. Jeg kom meg ikke ned pga sykdom, men jeg hører jo folk si at det var den beste stemningen i noen cupfinale vi har deltatt i. Tornekrattet og Kollektiv hadde lagt en topp strategi som virket strålende. I fjor følte jeg Glimt hadde en liten edge på oss på tribunen, men på tross av at de var flere var det blå seier også der denne gangen. #10 Ja, det kan godt stemme at dette var det ypperste. Særlig etter skaden på Emil begynte det å syde. Den er såpass "simpel" og gir såpass bra trøkk/lyd at flere enn bare den harde kjerne hiver seg med. Dette skaper enormt mye mer lydnivå fra oss. Da denne ble brukt på Aker når vi tok seriegull så kunne vi overdøvd hvem som helst på motsatt side. Jeg føler at vi skulle hatt flere av de "simple" sangene der det er lett å sette litt trøkk i stemmebåndet som igjen gjør at flere hiver seg med. Nå virker dette kanskje som en kritikk av TK eller Kollektiv, noe det absolutt ikke er. Jeg synes det har blomstret bra opp i det siste og uten disse hadde vi ikke hatt noe stemning på stadion i det hele tatt. Molde vs. Leverkusen - Live resultater, kampreferat TV 2 Play. Logg inn Logg inn. Min konto. Logg ut. FotballIshockeyHåndballVintersportSykkelSjakk · Siste nytt · Nyheter · UtenriksInnenriksØkonomiForbruker ... #6 Dette blir nok ganske umulig, om Molde skal ha noen sjanse her må de studere hva Stuttgart gjorde i helgen og kjøre instenst gegenpress med Berisha på topp, de slet skikkelig med det Leverkusen. #7 Berisha spiller ikke. Han spilte med strekk i leggen mot Glimt. Hardt bedøvet strekk vel å merke. Ga alt for å få en etterlengtet tittel og gikk på det avgjørende løpet som førte til scoring. Så her blir det nok Gulbrandsen, men han er også en jævel på gegenpress. Men MFKs spillere har feiret cupgullet hardt og lenge og er nok litt laidback her vil jeg tro. Jeg tipper 4-0 og ECL i februar. #8 Helt fantastisk hvordan han løp og kjempet kontinuerlig med sin skrantende kropp de 28 minuttene. Har registrert at Molde gis 5-6 prosent sjanse for fortsatt spill i Europa League så sjansen er der sånn sett fortsatt. Uansett hvilken trekning vi havner i så er den på førstkommende mandag enten kl. 1300 eller kl. 1400. #2 Jeg tipper at våre gutter er fullstendig utladet etter den fysiske og mentale kraftanstrengelsen i helga samt påfølgende festligheter. Men det hadde vært artig om de lave skuldrene gir oss et løft og frigjør masse energi. Har jo knekt verre nøtter før. Eller, det har vi kanskje ikke? #3 Blir vel fort to b-pregede lag her. Det er kjedelig når tullinger avfeier konstruktiv kritikk med «husk at det er naturstridig at lille Molde skal ha et lag i toppen hvert år, bla, bla... », men det er viktig å klype seg litt i armen av og til. Sist redigert: I går kl 13:24 #13 Jeg var på Cupfinalen og er ikke helt enig i at vi vant kampen på tribuna. Hadde sitteplass i svingen, mot VG-svingen, og jeg kunne tydelig høre BG-fansen over Molde-supporterne når de dro i gang med sine sanger. Jeg føler TK lider litt av at sangene er litt for lange og "vanskelige" å synge med på og at det derfor blir litt for lite "trøkk" når de drar i gang. Mulig jeg er litt for enkel Jeg vil ta et enkelt eksempel: En Romsdaling(tror jeg den heter) - En feiende flott låt, men det blir ikke noe voldsomt volum eller trøkk når den synges. Ingen andre enn TK er med på å synge låten. På slutten av kampen ble dratt i gang "Vi er MFK - cupmester MFK" så ble det et helt annet trøkk. Bayer 04 Leverkusen - Molde FK live resultat, H2H og Bayer 04 Leverkusen har spilt mot Molde FK i 1 kamper denne sesongen. Currently, Bayer 04 Leverkusen rank 1th, while Molde FK hold 2th position. Nå er riktig strategi å gå inn med lave skuldre, kose seg og glede seg til ferien. Da jeg ble interessert i MFK hadde vi spilt 6 e-cupkamper. Nå har vi spilt 128. Den første e-cupkampen jeg så på Molde Stadion, mot CSKA Sofia, var et langt gjesp. Da vi røyk ut tenkte jeg at det var en sjans for at det også kunne bli den siste. Etter hvert bygget det seg mer og mer opp. Det er interessant å høre at supportergrupperingene hadde en plan som de gjennomførte. For min del hadde jeg knapt stemme da kampen begynte, men på merkelig vis hentet jeg fram noen voldsomme, gutturale brøl utover i andreomgangen. Målet til Fredrik utløste en eksplosjon av glede og lettelse og folk gikk helt bananas. Blir vanskelig å toppe dette. #11 Lag Petersen Haugan-Øyvann-Ellingsen Linnes-Eriksen-Kaasa-Ødegaard-Haugan Eikrem-Gulbrandsen Alternativt Hagelskjær venstre stopper, Ellingsen midtbane #12 Hadde vi tapt cupfinalen ville jeg ha gruet meg til i morgen, bygd opp falske forhåpninger og sovet dårlig. Molde tv-sendte kamper | Tv-guide for fotball ... Bayer Leverkusen - Molde que se disputará el próximo 14. desember 2023 a las 18:45 y que será televisado por Viaplay.no. Bytte til tidssonen din. Fotball på TV ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page